حمایت از رونی


بیا تو عشقتو ببر

عشق و عاشقی و تفریح

اتحادیه فوتبال انگلیس در حال تهیه شواهدی در دفاع از وین رونی و ارائه به یوفا است تا از محرومیت بیشتر این ستاره فوتبال جلوگیری کند.

  • مسئولان فوتبال انگلیس پذیرفته اند که نشان دادن کارت قرمز به رونی بحق بوده است ولی باور برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال انگلیس و بعضی از مقامات یوفا بر این است که رونی بیش از تکل خشن به خاطر گستاخی و تندخویی گناهکار است.
    رونی حداقل یک جلسه از همراهی تیم ملی انگلیس محروم خواهد شد با این حال ممکن است کمیته انضباطی یوفا این محرومیت را افزایش دهد. اکنون تیم حقوقی اتحادیه فوتبال انگلیس دست به کار شده تا از رونی در یوفا دفاع کند.
    مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس آماده هستند به مقر یوفا بروند و یا شواهدی مکتوب فراهم کنند تا این ستاره تیم ملی انگلیس را از محرومیت های بیشتر برهانند.
    'ولفگانگ استارک' داور دیدار انگلیس و مونته نگرو در گزارش خود نوشته پس از آنکه کارت قرمز را به رونی نشان داده این بازیکن با فروتنی تصمیم او را پذیرفته و زمین را ترک کرده است.
    برخی منابع در تیم ملی انگلیس گفته اند وقتی بازی پایان یافت و بازیکنان به رختکن بازگشتند یک 'رونی متفاوت' را دیده اند که به انتظار آن ها نشسته بود و با آن رونی که تکلی دیوانه وار انجام داد و کارت قرمز گرفت تفاوت داشت.
    رسانه های انگلیسی هم در دفاع از رونی عملکرد او را با سالهای قبل مقایسه کرده و نوشته اند: رونی بالغ شده و از رفتاری که انجام داده و لطمه ای که به تیم ملی انگلیس زد شرمسار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,ساعت 14:38 توسط قاسم مرادی| |


Power By: LoxBlog.Com